ANX xxx : materials unavailable on Saturdays, Sundays, and national holidays[Reservation] xxx : prior reservations required
Search CiNii Books.
Search NDL Search.
Search CiNii Research.
ALC Search.
Please note that materials held in the annex are NOT available on Saturdays, Sundays and national holidays.
Search keyword:(Standard classification: 675)
Results:7items
デザインの次に来るもの : これからの商品は「意味」を考える / 安西洋之, 八重樫文 [著]
東京 : クロスメディア・パブリッシング. - 東京 : インプレス (発売) , 2017.5
Books
ニューヨークのアートディレクターがいま、日本のビジネスリーダーに伝えたいこと : 世界に通用するデザイン経営戦略 / 小山田育, 渡邊デルーカ瞳 [著]
東京 : クロスメディア・パブリッシング. - 東京 : インプレス (発売) , 2019.4
「売る」から、「売れる」へ。 : 水野学のブランディングデザイン講義 / 水野学著
東京 : 誠文堂新光社 , 2016.5
文化の力 : カルチュラル・マーケティングの方法 / 青木貞茂著
東京 : NTT出版 , 2008.5. - (NTT出版ライブラリーレゾナント ; 044)
セゾンの発想 : マーケットへの訴求 / 上野千鶴子 [ほか] 著 ; セゾングループ史編纂委員会編集
東京 : リブロポート , 1991.11. - (Série Saison ; 4)
「分衆」の誕生 : ニューピープルをつかむ市場戦略とは / 博報堂生活総合研究所編
東京 : 日本経済新聞社 , 1985.1
文化とアートのマーケティング / フランソワ・コルベール, フィリップ・ラヴァナス編著 ; 曽田修司, 中尾知彦訳
東京 : 美学出版 , 2021.8