<Books>
ブンシュウ ノ タンジョウ : ニュー ピープル オ ツカム シジョウ センリャク トワ
「分衆」の誕生 : ニューピープルをつかむ市場戦略とは / 博報堂生活総合研究所編
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : 日本経済新聞社 |
Year | 1985.1 |
Hide book details.
Location | Volume | TOC | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | Condition | CALL SLIP | Book Exhibit | Collection Name |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reading Room N |
|
757.6||H19 | 610015066 |
|
|
|
|
Hide details.
Language | Japanese |
---|---|
Size | 250p ; 19cm |
Authors | 博報堂生活総合研究所 <ハクホウドウ セイカツ ソウゴウ ケンキュウジョ> |
Subjects | NDLSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDLC:DH411 SNDC:757.6 |
ID | LB00120381 |
ISBN | 4532085594 |
NCID | BN00712492 |
Vol | ISBN:4532085594 ; PRICE:1200円 |