<Books>
センリャクテキ デザイン マネジメント : デザイン ニヨル ブランド カチ ソウゾウ ト イノベーション
戦略的デザインマネジメント : デザインによるブランド価値創造とイノベーション = Design management using design to build brand value and corporate innovation / ブリジット・ボージャ・ド・モゾタ [ほか] 著
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : 同友館 |
Year | 2010.1 |
Hide book details.
Location | Volume | TOC | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | Condition | CALL SLIP | Book Exhibit | Collection Name |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Reading Room N |
|
757.5||Se72 | 610051428 |
|
|
|
|
Hide details.
Language | Japanese |
---|---|
Other titles | title page title:DM |
Size | ix, 337p ; 21cm |
Notes | その他の著者: 河内奈々子, 岩谷昌樹, 長沢伸也 奥付の責任表示(誤植): ブリジット・ボーシャ・ド・モゾタ デザインマネジメントを学びたい方のための参考文献リスト: p335-337 参考文献あり |
Authors | Borja de Mozota, Brigitte 河内, 奈々子 <カワウチ, ナナコ> 岩谷, 昌樹 (1973-) <イワタニ, マサキ> 長沢, 伸也 <ナガサワ, シンヤ> |
Subjects | BSH:製品計画 BSH:デザイン(工業) NDLSH:製品開発 |
Classification | NDC8:675.3 NDC9:675.3 SNDC:757.5 |
ID | SB00005180 |
ISBN | 9784496045455 |
NCID | BB00625134 |
Vol | ISBN:9784496045455 ; PRICE:3200円+税 |